خانه » گوناگون » خدمات گوگل برای کارمندان حتی بعد از مرگ!

خدمات گوگل برای کارمندان حتی بعد از مرگ!

خدمات گوگل برای کارمندان حتی بعد از مرگ!Reviewed by رامتین اردشیری فر on Sep 15Rating: 3.5

rip در بین شرکت های مختلف دنیا ، خدمات گوگل به کارمندان خود بسیار چشمگیر و گسترده است. از کوتاه کردن موی مجانی گرفته تا غذاهای مخصوص، پزشک در محل کار، مهد کودک برای بچه ها، و غیره. اما این امکانات به اینجا ختم نمی شود،زیرا خواهید فهمید که مزایا ی شرکت گوگل حتی بعد از درگذشت کارمندان هم ادامه دارد.

آقای باک که در سال ۲۰۰۶ بعد از جدا شدن از شرکت جنرال الکتریک امریکا به گوگل پیوسته، طرحی را در رابطه با مزایای پس از فوت یک کارمند گوگل پیاده کرده:
اگر یکی از کارمندان امریکایی گوگل در حین کار برای این غول تکنولوژی (که فقط ۱۴ سال از تاسیس آن می گذرد،) به هر نحوی جان خود را از دست دهد، شریک زندگی او برای یک دهه، هر سال چکی معادل ۵۰٪ حقوق سالانه آن فرد را دریافت خواهد کرد. و حتی غافلگیرکننده تر اینکه لازم نیست کارمندان گوگل برای این مزیت، هیچ ویژگی یا امتیاز خاصی داشته باشند. کوچک و بزرگ، یکی هستند.
آقای باک می گوید:
یکی از واقعیت های تلخ ولی غیرقابل گریز زندگی این است که در مقطعی از آن با فوت شریک زندگی مان روبر می شویم، که دوره ای سخت و وحشتناک است، و هر بار که در شرکت چنین اتفاقی می افتد، دنبال راه های مراقبت از بازماندگان همکار خود می گردیم.
علاوه بر بسته پرداخت سالانه برای یک دهه -که به آن اشاره شد، همسر آن کارمند بلافاصله پس از فوت شریک زندگی اش تمام سهام متعلق به او را دریافت می کند و فرزندان نیز این وسط فراموش نشده اند؛ آنها هم ماهانه ۱۰۰۰ دلار تا سن ۱۹ سالگی در حساب خود خواهند داشت (اگر دانشجوی تمام وقت باشند تا ۲۳ سالگی پرداخت ادامه می یابد).

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*