خانه » گوناگون » گجت پوشیدنی برای نوزادان

گجت پوشیدنی برای نوزادان

گجت پوشیدنی برای نوزادانReviewed by رامتین اردشیری فر on Sep 18Rating: 5.0

xti-gadjet

دیگر زمانش رسیده که کودکان تازه متولد شده هم گجت های پوشیدنی خودشان را داشته باشند. البته اینجا خبری از ابزار هایی مثل گوگل گلس نیست و موضوع به سلامت بر می گردد.  شرکت Sproutling  مشغول ساخت گجتی است که بر فعالیت های حیاتی کودکان طی ۶ ماه اول زندگی شان نظارت می کند.

شرکت Sproutling مچ بندی ساخته که نشانه های مهم را در کودکان تازه متولد شده تحت نظر خود خواهد گرفت. چیزهایی مانند علایم حیاتی، میزان خواب، فعالیت و…
این گجت می تواند به عنوان یک سیستم هشدار دهنده نیز عمل کند. برای مثال اگر در نیمه شب اختلالی در علایم حیاتی کودک تشخیص دهد به سرعت والدین را مطلع خواهد کرد.
تیم سازنده مشغول توسعه ابزارهای نرم افزاری مختلفی برای کار با این گجت هستند و فکر می کنند که این محصول بعد از آماده شدن با استقبال خوب والدین مواجه شود.
آنها می گویند Sproutling 1.0 فقط آمار و ارقام را در اختیار شما قرار نمی دهد. بلکه آنها را برای شما تفسیر نیز می کند. برای مثال ممکن است این دستگاه به شما گزارش دهد که کودکتان ۷۰ درصد طول روز را در خواب بوده است. آیا این موضوع برای سن فعلی اش طبیعی است؟
البته  این گجت به این زودی ها قابل تهیه نخواهد بود، چرا که اولین نمونه های تجاری آن از سه ماهه دوم سال آینده میلادی به بازار وارد خواهد شد.

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*