خانه » فناوری » دانگل Bravia Smart Stick:ابزاری که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌ها اضافه می‌کند

دانگل Bravia Smart Stick:ابزاری که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌ها اضافه می‌کند

دانگل Bravia Smart Stick:ابزاری که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌ها اضافه می‌کندReviewed by رامتین on Sep 14Rating: 4.0دانگل Bravia Smart Stick:ابزاری که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌ها اضافه می‌کندسونی یک محصول جدید به نام Bravia Smart Stick را معرفی کرده که در واقع دانگلی کوچک است با یک پورت MHL ،که با وصل شدن به تلویزیون، گوگل تی وی و اپ های براویای خود سونی را اجرا می کند.

xsony-bravia-smart-stick-remote-20130914.jpg.pagespeed.ic.CHek_K2fOP سونی یک محصول جدید به نام Bravia Smart Stick را معرفی کرده که در واقع دانگلی کوچک است با یک پورت  MHL ،که با وصل شدن به تلویزیون، گوگل تی وی و اپ های براویای خود سونی را اجرا می کند.

اسمارت استیک، قابلیت‌های استاندارد گوگل تی‌وی شامل کنترل از طریق دستورات صوتی، یکپارچگی با شبکه‌های کابلی/ ماهواره و مرورگر کروم را به تلویزیون اضافه می‌کند.

خوشبختانه سونی علاوه بر قابلیت‌های گوگل ‌تی‌وی، امکانات متفاوتی را نیز به این دانگل اضافه کرده است. با خرید براویا اسمارت استیک، به کلیه اپلیکیشن‌های Bravia TV نیز دسترسی خواهید داشت. جالب اینجاست که رابط کاربری براویا تی‌وی و گوگل تی‌وی یکپارچه شده و کاربر از طریق یک رابط کاربری به امکانات هر دو دسترسی خواهد داشت.

xsony-bravia-

از جمله نرم افزارهای از-پیش-نصب شده برروی این ابزار کوچک می‌توان به Netflix, Hulu Plus, Pandora, Amazon Prime و یوتیوب اشاره کرد. همچنین امکان نصب نرم افزارهای مختلف از طریق گوگل پلی (اندروید)نیز میسر است.

اسمارت استیک امکان نمایش تصویر در تصویر را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مثلا هنگامی که در حال تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود هستید می‌توانید همزمان در گوشه‌ای از تصویر وب سایت مورد نظر خود را نیز باز کرده و یا نرم افزار یادداشت برداری را اجر کنید.

سونی قیمت 149 دلار را برای اسمارت استیک در نظر گرفته است و قرار است به زودی روانه بازار جهانی شود.

فقط سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا با وجود چنین دانگل جمع و جوری ممکن است سونی از خیر تولید تلویزویون های هوشمند بگذرد و هوشمند سازی را به عنوان قابلیتی اضافی و فقط در صورت تهیه چنین گجت هایی در اختیار مشتری قرار دهد؟

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*