خانه » فناوری » تولید آیفون 5 متوقف شد

تولید آیفون 5 متوقف شد

تولید آیفون 5 متوقف شدReviewed by رامتین on Sep 11Rating: 4.5تولید آیفون 5 متوقف شدمعمولا اپل، زمانی که از آیفون جدیدش رونمایی می‌کرد مدل‌های قبلی به عنوان گزینه‌های رایگان و یا ۹۹ دلار و بصورت قراردادی عرضه می‌شدند. اما اپل با معرفی آیفون 5C (با قیمت ۹۹ دلار) بر خلاف رسم همیشگی تصمیم به توقف تولید iPhone 5 گرفت.

Apple-iPhone-5-SmartPhone [800x600]

معمولا اپل، زمانی که  از آیفون جدیدش رونمایی می‌کرد مدل‌های قبلی به عنوان گزینه‌های رایگان و یا ۹۹ دلار و بصورت قراردادی عرضه می‌شدند. اما  اپل با معرفی آیفون 5C (با قیمت ۹۹ دلار) بر خلاف رسم همیشگی تصمیم به توقف تولید iPhone 5 گرفت.

البته این تصمیم به سادگی قابل توجیه است چون  قیمت آیفون ۵ منطبق با قیمت آیفون 5C بود. تولید آیفون ۴ هم با همین رویه متوقف شد اما این بار اپل به شکل غیر منتظره ای تصمیم به ادامه‌ی فروش آیفون 4S گرفته است، تلفن همراهی که تقریبا دو سال از عرضه‌ی آن گذشته است! این امکان وجود دارد که هزینه‌ی بالای تولید آیفون 5، دست اپل را برای کاهش قیمت قابل توجه بسته است. اگر تشابه سخت‌افزاری آیفون 5C با آیفون 5 را هم در نظر گرفته شود بدون تردید تصور جایگاهی برای آیفون 5 امکانپذیر نخواهد بود.

 

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*