خانه » فیزیک » دانشمندان به دنبال مسافران زمان در اینترنت

دانشمندان به دنبال مسافران زمان در اینترنت

دانشمندان به دنبال مسافران زمان در اینترنتReviewed by مسافر زمان on Jan 6Rating: 4.0

زمان

دو محقق آمریکایی به این فکر افتادند که شاید مسافران آینده زمان در  قالب یک پست وبلاگی، توییت یا یک جستجو اینترنتی، ردی از خود به جا گذاشته باشند.برای همین آن ها در اینترنت جستجو هایی انجام دادند.

اگر شما از آینده به زمان حال سفر کرده بودید،احتمال آن وجود داشت در اینترنت به دنبال مطالبی بگردید که در آینده اتفاق می افتد.

حال دو محقق به نام های رابرت نمیروف و ترزا ویلسون از دانشگاه فناوری میشیگان ،جستجو هایی برای پیدا کردن مسافران زمان انجام دادند:

1-آن ها  در گوگل و توییتر،دنبال کلماتی مانند پاپ فرانسیس گشتند، تا ببینند کسی قبل از پاپ شدن خورخه ماریو برگولیو در گوگل این کلمه را جستجو کرده یا نه. هرگونه نوشته ای قبل از تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۳ در مورد پاپ فرانسیس به این معنی است که آن شخص از آینده خبر داشته است و به عبارت دیگر مسافر زمان بوده است.

2-در اقدام دوم آنها در «تاریخچه»جستجوهای انجام‌شده در وب‌سایت ناسا، دنبال کسانی گشتند که قبل از سال ۲۰۱۳، جستجویی برای  ISON (یک دنباله دار)انجام داده باشند.

3– سومین اقدام هم، یک درخواست مستقیم در اینترنت از مسافران زمان برای لو دادن اینترنتی خود بود!

ولی در هر سه مورد محققان نتیجه ای نگرفتند!اما این بدان معنا نیست که مسافران زمان وجود نداشته باشند.

البته در این تحقیق جان تایتر استثنا بود؛ جان تایتر کسی است که در دوم نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی شروع به معرفی خود در اینترنت کرد و مدعی شد که مسافر زمان است و از سال ۲۰۳۶ می آید.

۹ نظر

  1. سلام به همه دوستان
    امیدوارم ازتله زمانی چیزی بدونید ودرهمین حد که زمان برای ما موجودیت دارد وبرای رسیدن به لحظه های بعدی حتما باید گذر زمان باشه واین از لحاظ تمام تیوریهای موجود قابل درکه پس موضوع گذر زمان وقتی میشه که شما این زمان رو به حداقل خودش برسونید تا تقریبا صفر. حالاموضوع رو بسطش میدیم 1.چه وقت زمان به حدصفرمیرسه؟ 2.آیاباصفرشدن زمان موضوع ایستادن جهان دریک زاویه رخ میده؟ 3.آیاتاثیرش رو روزمره گی هست و…..
    هرکی که درباره این موضوع حال میکنه ونظری داره بیاد تلگرام 09189000945

  2. با عرض سلام اگر کسی بتواند به زمان های گذشته و قبل از بوجود آمدن خودش سفر کند به این معنی است که او در یک جهان موازی سفر کرده است زیرا در این جهان هنوز وجود ندارد.اما طبق نظریه نسبیت و همچنین کرم چاله ها سفر در زمان تنها به آینده میسر میباشد و این بدان معنی است که ما نمیتوانیم به گذشته سفر کنیم.اگر انسان قابلیت درک بعد چهارم را داشت قطعا پژوهش ها در این باره آسان تر به انجام می رسید.این جهان بسیار عجیب است و علم و دین گاهی باهم به تناقض می خورند که این موضوع مشکلی بزرگ است.اگر با بنده مخالف هستید و یا شما هم علاقه مند به فیزیک هستید با بنده در ارتباط باشید.
    09108529028

  3. باسلام،خواستم بگم هیچ چیز غیر ممکن نیست.شما آیا در بیست سال گذشته تصور میکردی که وسیله ای اختراع بشه به نام گوشی هوشمند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟که قابلیت انجام کارهایی رو داره که توی زمان های گذشته غیر ممکن میرسید مانند ارسال نامه یا ایمیل در چند سانیه،،،،،

  4. سلام اقاسامان میتونیم باهم چت کنیم؟تلگرام وواتساپ۰۹۱۴۹۵۵۶۹۲۲

  5. میدونیم کسی که زمان رو دراختیار داشته باشه میتونه همه چیزودراختیار بگیره به عبارت دیگر کسی که بتونه در زمان سفر کنه دیگه یک آدم محسوب نمیشه او تقریبا یک خداست وهرکاری که بخواهد میتواند انجام دهد و طبق قرآن انجیل تورات یاهرکتاب آسمانی دیگری چنین چیزی امکان نداره زیرادرهمه آنها باور به قیامت وجود دارد وکسی که بتونه درزمان سفر کنه میتونه در قیامت حاظر نشه که خوب این کاملا غیر ممکنه
    نویسنده:سامان فرمانبر کلاس سوم ریاضی وفیزیک
    اگر کسی بانظر بنده مخالفه میتونه بم زنگ بزنه تاباهم صحبت کنیم09145533264

    • خیلی جالب وعالی بود

    • سلام سامان جان اگر کسی بتونه در زمان سفرکنه به این معنی نیست که زندگیه اون جاودانه هست کسی ک ب آینده یا به گذشته سفر کرده باشه همون سنی رو داره ک قبل از سفر کردن ب زمان داشته و بلاخره یک روزی میمیره و روحش به دنیایه آسمانی میره و در روزه قیامت این روحش هست ک حاضر است میشود و این سفر در زمانی ک انجام میده یک چرخه زندگی است ک آن فرد به قول معروف در سرنوشتش نوشته شده

  6. سلام مطلب خوبی هست اگه چنین چیزی وجود داشته باشد آینده ……..!!!!……………..

  7. مطالب عالیه به منم سری بزن

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*