خانه » گوناگون » مردی که از تیم کوک شکایت کرد

مردی که از تیم کوک شکایت کرد

مردی که از تیم کوک شکایت کردReviewed by رامتین اردشیری فر on Oct 19Rating: 4.5
تیم کوک

تیم کوک

در نسخه های قدیمی IOS (نسخه 6) قابلیت آپدیت خودکار به جدید ترین نسخه iOS طراحی شده تا به روز رسانی سیستم عامل آیپد و آیفون به آخرین نسخه IOS را آسان تر کند،حال این قابلیت  به طور ناخواسته برای یک مرد کالیفرنیایی شده فعال شده به طوری که آنقدر باعث ناراحتی او شده که از مدیر عامل اپل، تیم کوک، شکایت کرده.

هدف آقای مارک دیوید منچر(شکایت کننده) از شکایت، این نیست که چند صد هزار دلار به جیب بزند. او فقط می خواهد اپل را مجبور کند راه حلی برای حذف خودکار فایل های آپدیت iOS ارائه کند، و برای وضع پیش آمده طلب خسارت ۵۰ دلاری را کرده زیرا  مجبور به پرداخت 50 دلار به شخص دیگری شده تا بصورت غیررسمی و از روش‌های غیرمعقول به IOS 6 برگردد.
tim-cook
 قابلیت آپدیت خودکار از زمان آی او اس ۶ وجود دارد ولی برخی از مشکلات IOS 7 و تغییر طراحی آی او اس ۷ باعث شده برخی کاربران تمایل به آپدیت به نسخه جدید نداشته باشند و در نتیجه، فایل نصب خودکار که با اولین اتصال به وای-فای روی دستگاه شان دانلود می شود و بیش از ۱ گیگابایت فضا را اشغال می کند  که  دیگر قابل حذف نیز نیست.
بدتر اینکه هر بار دستگاه ری استارت شود، کاربران نسخه های قبل از آی او اس ۷ با پیام نصب نسخه جدید روبرو می شوند و این آزار دهنده است. آقای مارک دیوید منچر معتقد است تیم کوک خوشحالی کاربران را فدای رضایت کسب و کارها کرده، از راه و رسم استیو جابز دور شده و سیاستش سر انجام شکست خواهد خورد.
کاربران بعد از نصب iOS 7 نمی توانند به نسخه های قبلی این سیستم عامل برگردند.

یک نظر

  1. Behtarin sayte teknoloji aliyeee 😀

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*