خانه » گوناگون » سامسونگ 14 میلیارد دلار خرج تبلیغات می کند

سامسونگ 14 میلیارد دلار خرج تبلیغات می کند

سامسونگ 14 میلیارد دلار خرج تبلیغات می کندReviewed by رامتین اردشیری فر on Nov 29Rating: 3.5
Samsung's marketing

Samsung’s marketing

براساس گزارش این شرکت و پیش بینی های انجام شده،سامسونگ تا پایان سال 2013 ،14 میلیارد دلار صرف تبلیغات خواهد کرد که بیش از تولید ناخالص داخلی دو کشور نروژ و ایسلند است.

 باید دانست که گوگل شرکت موتورولا را 14 میلیارد دلار و مایکروسافت کل بخش موبایل نوکیا را  7.2 میلیارد دلار خرید؛همچنین کل سهام بلک بری نیز حدود 4.7 میلیارد دلار ارزش دارد.

حال سامسونگ 5.4 درصد از درآمدش را یعنی 14 میلیارد دلار خرج تبلیغات می کند در حالی که این مقدار برای اپل تنها 0.6 درصد(حدود یک میلیارد دلار) است.

سامسونگ به هر شکل ممکنی تبلیغ می کند،از آگهی های روزنامه و مجله ها گرفته تا تبلیغ های تلویزیونی و بنر های شهری.حتی سامسونگ در رویداد های هنری خانه اوپرای سیدنی و رادیو سیتی نیویورک هم آگهی می دهد.

از نظر تحلیل گران سری موبایل های گلکسی در حال حاضر معروف ترین برند اندرویدی است،حتی معروف تر از خود اندروید.ولی ادامه دادن تبلیغات در بلندمدت نمی تواند چندان مفید باشد.سامسونگ با تبلیغاتش توانسته خود را به عنوان برندی قابل اعتماد معرفی کند،نه برندی متمایز با کیفیت ساخت بالا برای محصولاتش. بنابراین وقتی سامسونگ بهتر است که در رقابت مستقیم با اپل نباشد.

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*