خانه » گوناگون » برترین اپلیکیشن های اسمارت فون ها

برترین اپلیکیشن های اسمارت فون ها

برترین اپلیکیشن های اسمارت فون هاReviewed by رامتین اردشیری فر on Nov 10Rating: 4.5

شرکت ها بر سر قدرت گجت های خود به رقابت می پردازند،اما موبایل ها و تبلت ها بدون اپلیکیشن ها تقریبا حوصله سربر خواهند بود.در این مطلب جالب ترین اپلیکیشن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه ها:

*MyRealFont

my real font

 

با استفاده از  MyRealFont می توانید دست خط خود را وارد ابزار اندرویدی تان کنید و آن را تبدیل به یک فونت با فرمت دلخواه نمایید. تنها کافی است همه حروف را با خط خود بنویسید تا هرجا که خواستید از آن ها استفاده نمایید.برای نتیجه بهتر از قلم هم می توانید بهره ببرید. این اپلیکیشن با خروجی گرفتن از فونتی که ساختید امکان استفاده در مک و ویندوز را فراهم می کند.

دانلود: گوگل پلی

حجم: ۱۰ مگابایت

*چی داره؟

چی داره

این برنامه اطلاعات زمان پخش و خلاصه داستان برنامه های صدا و سیما در اختیار شما می گذارد. به کمک این اپلیکیشن می توانید از فیلم ها و سریال های هر شبکه و ساعت پخش آن ها مطلع شوید.
اگر نگران هستید که برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را از یاد ببرید، تنها کافی است آن را در این اپلیکیشن انتخاب کنید تا 5 دقیقه قبل از شروع آن یادآوری شود تا وقت داشته باشید چیپس و پفک را آماده کنید! نسخه iOS «چی داره» نیز به زودی عرضه می شود. 
دانلود: کافه بازار 
حجم: 5.5 مگابایت 

بازی ها:

*Dumb Ways To die

Dumb Ways To die

در این بازی مجموعه ای از بامزه ترین شخصیت ها جمع شده اند که هر یک در صورت حواس پرتی شما به احمقانه ترین شکل ممکن خواهند مرد. یکی بر روی استفراغ خود لیز می خورد و ضربه مغزی می شود،دیگری نمی تواند بادکنکش را بگیرد و قطار به او می زند و دیگری هم هنگام خروج نان تست از تستر با چنگال دچار برق گرفتگی می شود.این فقط شمایید که می توانید آن ها را نجات دهید.

دانلود: گوگل پلی / اپ استور
حجم: ۳۴ مگابایت برای اندروید / ۳۸ مگابایت برای آیفون و آیپد

*MR Ludo

MR Ludo

در بازی Mr Ludo مهره های منچ ، کارمندان یک اداره هستند که می خواهند هرچه سریع تر به خانه های خود بروند، در این بین اگر شانس نداشته باشید، مجبور می شوید که دوباره به پشت میز خود برگردید و منتظر فرصتی مناسب برای رفتن به خانه باشید. این بازی را  می توانید به صورت آفلاین و آنلاین به صورت 4 نفره بازی کنید.

دانلود: گوگل پلی / اپ استور

حجم: ۳۸ مگابایت اندروید / ۴۶.۸ مگابایت آیفون و آیپد

*Clash of Clans

Clash of Clans

 

Clash of Clans  یک بازی استراتژیک آنلاین است،که در آن باید دهکده خود را طوری بسازید که در برابرمهاجمین دفاع کند و یا بالعکس با پرورش جنگجوهایی شجاع، به دهکده سایر بازیکنان حمله کنید و غنائم جمع نمایید.در ساخت دهکده باید دیوار ها و برج های مراقبت را در بهترین نقاط قرار دهید تا دهکده تان در برابر دشمن استراتژیکی داشته باشد.

این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.به تازگی این بازی برای اندروید هم منتشر شده است.

دانلود: گوگل پلی / اپ استور
حجم: ۴۶ مگابایت برای اندروید / ۴۹ مگابایت برای آیفون و آیپد

*Minecraft

minecraft

در بازی Minecraft هر چه که می خواهید و در ذهنتان است را می توانید با بلوک ها بسازید.در هنگام شروع بازی مهم ترین چیز ساخت یک پناهگاه برای خود است زیرا در شب هیولا ها از دل خاک بیرون می آیند و به سمت شما حمله ور می شوند.نسخه کامپیوتر Minecraft سخت تر ولی دارای امکانات بیشتری است.

دانلود:گوگل پلی/اپ استور

حجم4.7 مگابایت برای اندروید/:5.4 مگابایت برای آیفون و آیپد

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*