خانه » گوناگون » باگ امنیتی IOS 7: باز کردن قفل دستگاه

باگ امنیتی IOS 7: باز کردن قفل دستگاه

باگ امنیتی IOS 7: باز کردن قفل دستگاهReviewed by رامتین اردشیری فر on Sep 20Rating: 5.0
ios_7_lock_screen
یکی از کاربران باگی  خطرناک را در iOS 7  کشف کرده که از طریق آن می توان رمز Lockscreen را دور زد و به عکس های موجود در دستگاه و اپلیکیشن دوربین دسترسی پیدا کرد. پس از دسترسی به عکس ها شما می توانید از طریق حساب شبکه های اجتماعی متصل به سیستم عامل، به اشتراک محتوا نیز بپردازید.
نحوه دور زدن Lockscreen بدین صورت است که در ابتدا باید قبل از وارد کردن رمز، در این صفحه بخش مرکز کنترل را باز کنید، به اپلیکیشن ساعت رفته و در آنجا دکمه Power را نگه دارید تا نوار قرمز رنگ ظاهر شود. در صفحه باز شده گزینه Cancel را انتخاب کنید و بلافاصله دو بار دکمه Home را فشار دهید تا وارد بخش مولتی تسکینگ شوید؛ در این بخش اپلیکیشن دوربین را پیدا کنید و به داخل آن بروید.
هم اکنون مشاهده می کنید که در گوشه اپلیکیشن دوربین آخرین عکس ثبت شده نمایش داده می شود که با لمس آن می توانید وارد اپلیکیشن تصاویر شده و کلیه عکس ها و ویدیو های موجود را مشاهده کنید. با توجه به اینکه گزینه Share نیز در این قسمت فعال است، در صورتی که حسابی از شبکه های اجتماعی به دستگاه قربانی متصل باشد، این امکان را دارید تا از قول وی، عکس ها و هرچه دوست دارید را در این شبکه ها به اشتراک گذارید.
 در حال حاضر تنها راه حلی که وجود دارد این است که از  بخش تنظیمات، امکان دسترسی به مرکز کنترل از داخل Lockscreen را غیر فعال کنید.

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*