خانه » فناوری » عکس های تلفن همراه خود را در اتاق تاریک چاپ کنید

عکس های تلفن همراه خود را در اتاق تاریک چاپ کنید

عکس های تلفن همراه خود را در اتاق تاریک چاپ کنیدReviewed by رامتین اردشیری فر on Sep 16Rating: 3.5

طرفداران عکاسی می‌توانند  به کمک این ابزار کوچک،عکس‌های خود را تنها با کمک تلفن هوشمند خود چاپ کنند. در واقع Enjofer  یک ابزار قابل حمل است که شما می‌توانید به کمک آن عکس‌های خود را مستقیما از روی تلفن هوشمند به صورت سیاه و سفید روی کاغذ عکاسی،بدون پرینتر، چاپ کنید.

enfoj5e

برای این کار کافی است عکس مورد نظر خود را پیدا کنید، ویرایش‌های لازم را روی آن انجام دهید و آن را روی صفحه نمایش گوشی خود نمایش دهید. سپس آن را به طرف  صفحه نمایش در بخش مخصوص Enjofer قرار دهید. به کمک لنزهای قابل تنظیم، کانون عکس را به طور دلخواه روی صفحه‌ی کاغذی بستر تنظیم کنید و دکمه را فشار دهید، عکس شما حاضر است! البته  شما در این روش برای چاپ کامل عکس می توانید به اتاق تاریک نیز بروید.

enfojer2

Enjofer با تمامی گوشی‌های تا حداکثر ابعاد 141 در 71 میلی‌متر سازگار است. تیم سازنده این ابزار ادعا می‌کنند که این دستگاه قادر است تا عکس‌های روی صفحه نمایش گوشی ( یا نگاتیو عکاسی) را تا 6 برابر بزرگ تر کند. مدت زمانی هم که طول می‌کشد تا عکس شما روی کاغذ عکاسی نقره هالید بیافتد حدود 6 دقیقه است. ضمنا ممکن است در هر بار که شما عکس خود را چاپ می‌کنید به دلیل نقایص کاغذ یا ایرادات شیمیایی قدری در جزییات تفاوت وجود داشته باشد. برنامه Enjofer هم شما را قدم به قدم تا رسیدن به مرحله نهایی همراهی خواهد کرد.

در کیت Enjofer نیز تقریبا تمامی وسایلی که برای یک چاپ عکس نیاز است، از قبیل چراغ قرمز یا مواد شیمیایی ظهور عکس، وجود دارند. تیم سازنده می‌گوید که هزینه چاپ با این روش از چاپ با یک پرینتر خانگی پایین‌تر است.

تیم Enfojer برای جذب سرمایه، هدف اولیه 200 دلاری را برای تضمین ساخت این ابزار تعیین کرده است و امیدوار است این سرمایه تا 100,000 دلار افزایش پیدا کند.

enfojer--4

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*