خانه » فناوری » طرح مفهمومی تلفن هوشمند لگویی

طرح مفهمومی تلفن هوشمند لگویی

طرح مفهمومی تلفن هوشمند لگوییReviewed by رامتین on Sep 12Rating: 4.5طرح مفهمومی تلفن هوشمند لگویی آقای Hakkens که یک طراح است،از مفهوم لگو در تلفن‌های هوشمند استفاده کرده تا ضمن بهره مندی از آخرین فناوری روز و ظاهر،هزینه‌ی زیادی برای کاربران نداشته باشد.

Phonebloks (1) [640x480]

 آقای Hakkens که یک طراح است،از مفهوم لگو در تلفن‌های هوشمند استفاده کرده تا ضمن بهره مندی از آخرین فناوری روز و  ظاهر،هزینه‌ی زیادی برای کاربران نداشته باشد.

اسم این طرح Phonebloks(تلفن قطعه ای) است. تلفنی را تصور کنید که از قطعات هوشمند لگو مانند ساخته شده باشد؛ شما می‌توانید بسته به نیاز خود قطعات مختلف را کنار هم بچینید و تلفن هوشمند مخصوص به خود را بسازید. همچنین با این تلفن نیازی به تعمیرگاه نیز نخواهد بود کافی است به فروشگاه بروید و قطعه معیوب را بخرید و با قطعه‌ی نو و سالم تعویض کنید! می‌توانید تلفن خود را مثلا به یک دوربین بزرگ، پردازنده سریع تر، باتری قوی تر و یا انواع حسگرها مجهز کنید و تقریبا برای هر کاری تلفن خود را آماده و مجهز در کنار خود داشته باشید!

xbloks_2-.a_JpewEsn3

از لحاظ نظری این تلفن هرگز قدیمی نخواهد شد و شما هرگز نیازی به تعویض آن پیدا نخواهید کرد. اما در عمل این طرح با مشکلات زیادی همراه خواهد بود، به عنوان مثال برای تولید قطعات این تلفن می‌بایست تمامی تولید کنندگان خود را به طراحی خاصی محدود کنند تا قطعات قابلیت سرهم  کردن را داشته باشند.

 

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*