خانه » فناوری » COVER:بررسی موقعیت مکانی و نمایش برنامه های مرتبط

COVER:بررسی موقعیت مکانی و نمایش برنامه های مرتبط

شخصی سازی قفل صفحه نمایش

هر کسی دوست دارد برنامه های زیادی بر روی گجت خود داشته باشد.اما وقتی که تعداد آن‌ها بسیار زیاد شود چه؟ قطعا دسترسی به یک اپلیکیشن خاص از میان آن‌ها نیز دشوار خواهد بود.برنامه COVER مشکلتان را حل می کند.برنامه COVER صفحه قفل گوشی اندرویدی شما را به منوی ساده‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی مرتبط با شرایط زمانی و مکانی شما تبدیل می‌کند.

اپلیکیشن COVER با تشخیص زمان و همچنین محل سکونت یا کارتان و یا حتی هنگامی که مشغول رانندگی با اتومبیلتان هستید، اپلیکیشن‌های متناسب با این موقعیت‌ها را که از قبل مشخص نموده اید به شما نشان دهد.

اگر چه  اپلیکیشن‌های زیادی مانند COVER وجود دارند اما COVER از لحاظ سادگی و زیبایی محیط کاربری و عملکرد بهتری  نسبت به بقیه دارد.
این اپلیکیشن هنوز وارد گوگل پلی نشده با این حال برخی منابع قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار داده‌اند. نتایج بررسی‌ها حاکی از این است که اپلیکیشن COVER در مدت زمان اندکی توانایی تشخیص موقعیت‌ها و فراخوانی اپلیکیشن‌های دیگر را دارد.

البته برای نکته‌ی منفی آن می توان به ارائه‌ نکردن خودکار اپلیکیشن‌های پیشنهادی مرتبط باشد. که می تواند قابل حل باشد.

توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن اعلام کرده است که در آینده امکان ارائه‌ی آن با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر نیز وجود خواهد داشت.

وب‌سایت  اپلیکیشن COVER( چون این برنامه برای گوگل است وگوگل ایران را تحریم کرده امکان مشاهده از از ایران وجود ندارد)

پیشنهاد می کنیم فیلم این اپلیکیشن را ببینید:

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*