خانه » فناوری » سامسونگ و ال جی تولید انبوه نمایشگر OLED منعطف را آغاز کردند

سامسونگ و ال جی تولید انبوه نمایشگر OLED منعطف را آغاز کردند

سامسونگ و ال جی تولید انبوه نمایشگر OLED منعطف را آغاز کردندReviewed by تازه های تکنولوژی on Oct 7Rating: 5.0
نمایشگر منعطف

نمایشگر منعطف

بلافاصله بعد از خبر تولید انبوه نمایشگر OLED منعطف از سوی ال جی، سامسونگ نیز در یک اعلامیه جداگانه خبر داده  که نه تنها مدتی است، تولید انبوه صفحه نمایش‌های خمیده و انعطاف‌پذیر را آغاز کرده، بلکه اولین محصول مجهز به این نوع از صفحه نمایش‌ها را طی روزهای آتی معرفی خواهد کرد.

سامسونگ نه تنها می خواهد در زمینه عرضه محصول با نمایشگر منعطف ال جی را پشت سر بگذارد، بلکه در سایر رده ها نیز قدرت خود را به رخ رقیب می کشد.

صفحه‌های نمایش انعطاف پذیر نه تنها، تغییر شکل می‌یابند، بلکه در برابر ضربه نیز فوق العاده مقاوم هستند. این صفحه‌ نمایش‌ها به آسانی خمیده می‌شوند، اما به راحتی نمی‌شکنند.

ضخامت پنل تولیدی ال جی ۰.۴۴ میلیمتر است ولی محصول سامسونگ تقریبا یک سوم آن، یعنی ۰.۱۲ میلیمتر ضخامت دارد. همچنین وزن پنل OLED منعط سامسونگ نیز ۵.۲ گرم است که ۲ گرم سبک تر از محصول رقب می نماید. البته در نظر داشته باشید که نمایشگر سامسونگ ۵.۷ اینچی است و پنل ال جی ۶ اینچی.

پنل ال جی می تواند بدون شکستگی حول دایره ای با شعاع ۷ سانتی متر خم شود، این در حالی است که پنل سامسونگ قادر است با شعاع ۴ سانتی متر خم شود. به بیان دیگر، پنل سامسونگ قابلیت انعطاف بهتری دارد.

نمایشگر OLED منعطف,نمایشگر منعطف,نمایشگر منعطف مقاوم,نمایشگر قابل تا کردن

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*