خانه » فناوری » تلویزیون های هوشمند به لوازم خانگی متصل می شوند

تلویزیون های هوشمند به لوازم خانگی متصل می شوند

تلویزیون های هوشمند به لوازم خانگی متصل می شوندReviewed by رامتین اردشیری فر on Oct 30Rating: 4.5

تلویزیون هوشمند-smart tv

smart tv های جدید سامسونگ می توانند وضعیت و کنترل لوازم خانگی ساخت سامسونگ مانند یخچال، ماشین لباسشویی و کولر را  در دست بگیرند. به طور مثال به ما بگویند که ماشین لباسشویی در فرایند شستن لباس ها در چه مرحله ای است، یا این که آیا کسی در یخچال را باز کرده یا خیر. حتی به آسانی می توان جهت باد کولر را، در هنگام تماشای فیلم، از طریق تلویزیون تغییر داد. احتمالا در گام های بعدی این تلویزیون ها قادر خواهند بود با چراغ های خانه و یا محصولات خانگی سایر تولید کنندگان هم ارتباط برقرار کنند.

سامسونگ فروش تلویزیون های خود را در سال گذشته 53 میلیون اعلام کرده و گفته است 72 درصد از تلویزیون های هوشمند و Blu-ray  در آمریکا فروش رفته که فراتر از حد انتظار بوده است.

تلویزیون های هوشمندی که تا به حال به بازار عرضه می شدند،فقط قابلیت اجرا بازی، برنامه  و فرامین صوتی ساده را داشتند و بر خلاف اسمش تنها چیزی که نداشته هوش بوده است . اما این بار  سامسونگ در نظر دارد بار دیگر نوآوری و پیشتاز بودن خود را به رخ رقبا بکشد و کم کم یک سبک زندگی جدیدی به مردم معرفی کند.

 در حالی که تماشای آنلاین ویدیو از طریق تلویزیون ها هنوز رایج نشده، با این حال 19 درصد صاحبان تلویزیون های هوشمند سامسونگ در ایالات متحده آمریکا از این قابلیت تلویزیون ها استفاده می کنند و حدود 40 بار در هفته با تلویزیون خود فیلم می بینند. بنابراین همه چیز برای سامسونگ آماده است تا در این بازار جدید وسایل خانگی متصل به هم، از رقبا پیشی بگیرد.

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد -فیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*